.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام زمان فعالیت مراکز انتقال خون در ماه رمضان و نوروز
مراکز اهدای خون مازندران در ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود.
اعلام زمان فعالیت مراکز انتقال خون در ماه رمضان و نوروز

دکتر عبداله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: مراکز اهدای خون مازندران در ماه مبارک رمضان از تاریخ ۲۲ اسفند مصادف با اولین روز ماه رمضان تا عید سعید فطر بر اساس زمانبندی جدید فعال خواهند بود.

 

او افزود: مراکز اهدای خون ساری، بهشهر، بابل، آمل و تنکابن در ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳ و شب از ساعت ۲۰:۱۵ لغایت ۲۴ فعال وآماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

 

محمدی فیروزجایی گفت:مراکز اهدای خون، چالوس، نور و رامسر نیز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و شب‌های قدر از ساعت ۲۰:۱۵ لغایت ۲۴ پذیرای اهداکنندگان و مرکز اهدای خون گلوگاه در روز‌های شنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۳ آماده ارائه خدمت به اهدا کنندگان خون خواهند بود.

همچنین مرکز اهدای خون قائم شهر شب‌ها از ساعت ٨/١٥ لغایت ٢٤ فعال است.

 

مدیرکل انتقال خون مازندران افزود: تمامی مراکز اهدای خون در روز ۲۹ اسفند در شیفت صبح از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳ و در ایام تعطیل نوروز در شیفت شب از ۲۰:۱۵ لغایت ۲۴ در خدمت مردم نوعدوست استان برای اهدای خون هستند.

 

او ضمن ابراز نگرانی از وضعیت ذخایر خونی استان به ویژه در گروه خونی O مثبت در این روز‌ها، گفت: نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و همزمان ورود به تعطیلات عید نوروز به شرط ادامه کاهش مراجعات مردم برای اهدای خون، موجب تشدید این وضعیت خواهد شد.

 

دکتر محمدی فیروزجایی از هم استانی‌های نوعدوست به ویژه جوانان درخواست کرد: درشروع ماه مبارک رمضان و سال جدید مسئله اهدای خون را در الویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند و با یک نوبت اهدای خون سلامتی را به سه بیمار هدیه کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.326 seconds.